Följ min blogg med bloglovin

tisdag 30 augusti 2011

En kopp kaffe

Hemma hos oss är det bara jag som dricker kaffe, så istället för att göra en hel perkulatorkanna med kaffe, eller att ta en kopp nes-kaffe, blir det oftast att jag istället tar en kopp te tillsammans med Åsa.

När vi var i Visby i somras såg jag lösningen på mitt kaffesug, en liten pressobryggare som rymmer drygt 2 dl kaffe, men det blev aldrig så jag köpte den.

Efteråt ångrade jag min snålhet, och har sökt på nätet och i Östersund efter den, men i lördags hittade jag den på en affär i Sundsvall!

Nu kan jag få en nybryggd kopp kaffe utan att dra fram perkulatorn!
Helt perfekt för mig!
Ha en bra dag!

/Mattias


1 kommentar:

  1. En mycket bra "kaffemaker", absolut perfekt till bara en kopp har även Håkan kommit på här hemma:)

    SvaraRadera