Följ min blogg med bloglovin

onsdag 20 juli 2011

Favvo

Här kan man nästan tro att det är sommarstängt.

Jag har nu tillbringat snart två veckor i storstan.
Jag är inte direkt världsbäst på att njuta av "utemat", inte fjorton dagar i rad i alla fall. Ekonomin går inte ihop med att äta en fin köttbit eller fisk och gott vin till varje kväll, då hade det säkert funkat. :)

 Jag har ätit lunch på jobbet och på kvällen har jag ibland ätit ute och ibland har det blivit macka och smoothie.

Jag har fått en ny favorit av Froosh Smoothie, den är med ananas, kokos och banan - jättegod!


Jag har aldrig använt kokosmjölk i smoothien tidigare, men jag tror jag ska göra ett försök när jag kommer hem?

Nu är det i alla fall inte många dagar innan jag kommer hem igen och då ska vi äta massor av god mat!
...och njuta av semester!!

/Åsa

1 kommentar:

  1. Jag har testat att göra banansmoothie med kokosmjölk och jag blev väldigt glatt överraskad över hur gott det blev! Det är värt att testa!:)

    SvaraRadera