Följ min blogg med bloglovin

onsdag 12 juni 2013

Harrys

Under våren har jag två gånger varit till Örnsköldsvik på utbildning. Båda gångerna har vi blivit bjudna på lunch och middag på Harrys.

Vi har genomgående fått väldigt bra mat. Det har inte varit några krusiduller, till exempel lax, potatis och himmelsk citronsås en gång och biff med bea en annan, men det har varit vällagad och mycket god mat!

Så besöker ni Ö-vik så tipsar jag om Harrys nere vid hamnen!

Båda gångerna bodde jag på nyöppnade Elite Hotel och bilden kommer från hotellfrukosten.



Ordentlig som jag är så följde jag instruktionerna noga när jag skulle steka frukostvåfflan, men den påföljden att det blev alldeles för lite smet. :) Hur som helst så var det himla smarrigt att äta nygräddad våffla med hjortronsylt och grädde till frukost!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar