Följ min blogg med bloglovin

tisdag 6 september 2011

Blossa 11

Jul igen...!

Idag lanserade Blossa årets upplaga av årgångsglöggen.




BLOSSA 11 har en smak av kaffe, arabicabönor odlade i Finca Las Delicias i El Salvador.

Hm, snopet, jag är ingen älskare av kaffe direkt och hade väl hoppats på en annan smaksättning.

Om inte årgångsglöggen faller mig i smaken så känns Blossas nya tillskott bland lättglöggarna, Blossa Äpple Premium, som något för mig däremot! 


/Åsa

PS. ...men flaskan är som vanligt jättesnygg!

3 kommentarer:

  1. Och jag som är en kaffetant tycker det låter mycket spännande. Fast jag är ändå tveksam på kombinationen kaffe och glögg. Prova den måste vi ju!

    SvaraRadera
  2. Men, det är väl lite tidigt... Fast vi tycker att smaken låter väldigt intressant och spännande så vi kommer nog att köpa en flaska och prova i år! Har hoppat över flera gånger eftersom vi inte alls tyckt smakerna passat oss alls.

    SvaraRadera
  3. Årets höjdpunkt! Spännande smaker och helt otippat. Tyvärr tycker jag inte att de brukar vara jättegoda. Gillar klassisk glögg. Snygg flaska, javisst!

    SvaraRadera