Följ min blogg med bloglovin

fredag 15 oktober 2010

Penne al cavolfiore

Nu har vi äntligen köpt kokboken med favoritpastarätten nummer ett!


Jag visste väl att fanns ett roligare namn på den, men "blomkålspasta" duger fint det med!

Än har jag inte bläddrat så mycket i den, men det är, som så många andra kokböcker, varvat text och recept. Jag gissar att det är en hel del om fotbollslivets väg från Göteborg till Italien?

34,50 betalade Mattias för den på en affär inne i stan. Det är den värd.


Det känns som om vi har tappat stinget lite i köket och med det också bloggandet, men vi kommer väl igen!

/Åsa


2 kommentarer:

  1. Den boken har jag också, köpte den på någon bokrea. Men jag har inte bläddrat speciellt mycket i den, måste ta och leta rätt på den.... Det är inte bara utomhus som det råder kaos, även i bokhyllorna råder hopplös oreda.

    Klart ni kommer igen!

    SvaraRadera
  2. vad kul! den boken har jag också. finns goda recept, en masse!

    SvaraRadera