Följ min blogg med bloglovin

onsdag 11 augusti 2010

Tea for two

Jag dricker aldrig kaffe, men är en riktig tegumma. Morgon, lunch och kväll dricker jag en eller flera koppar. När det gäller te (och en hel del annat) är jag en riktig vanemänniska. Mattias och jag dricker både rött, grönt och svart te, men alltid samma röda, alltid samma gröna och alltid samma svarta.

Tills förra veckan. Då köpte vi fel.


Det svarta vi dricker är Brunkullans (svart smaksatt), det finns nog inget godare te (ja, jag har provat Kuusmite...), men den här gången visade det sig att det var Brunkullan Chai i påsen.

Det var också jättegott och se så vackert det är!

Brunkullans olika teer hittar du här! Temakerskan bloggar också..

Chai-teet är dessutom kravmärkt.

Nu blir det tv och Livvakterna.

Kanske en balja te till det.  :)

/Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar